Animanga Wiki
Advertisement

Elma (エルマ Eruma) znana także jako Elma Joui (上井 エルマ Jōī Eruma) jedna z postaci pobocznych w Kobayashi-san Chi no Maid Dragon oraz główna postać w Miss Kobayashi's Dragon Maid: Elma's Office Lady Diary.

Elma jest żeńskim smokiem z Frakcji Harmonii, która rywalizuje z Frakcją Chaosu (z której pochodzi Tohru). Przybrała imię Elma Joui jako swoje ludzkie imię i zamieszkała w świecie ludzi, gdyż nie potrafi powrócić do świata smoków.

Wygląd[]

Elma zwykle przybiera postać ludzkiej kobiety z krótkimi czarnymi włosami (które pierwotnie były znacznie dłuższe, gdy jeszcze żyła w innym świecie), dużymi piersiami, niebieskimi oczami i długim spiralnym rogiem przypominającym jednorożca (który może ukrywać). W anime i w mandze Elma OL Nikki jej włosy mają również fioletowe końcówki.

W pracy nosi okrągłe okulary oraz strój biurowy, który składa się z białej koszuli, jasnoniebieskiego krawata, luźnego niebieskiego swetra, szarej marynarki i ciemnoszarej spódnicy do kolan z jasnoszarymi skarpetkami i czarnymi obcasami. Jej swobodny strój w anime składa się z oliwkowozielonych obcisłych spodni, jasnoniebieskiej kurtki, ciemnoniebieskiej kamizelki i żółtego szalika. Pierwszy strój Elmy, który również nosi w swoim świecie, będąc w ludzkiej postaci, składa się z jasnobrązowego szalika z ciemnoniebieskim (czasem czarnym) trykotem. Nosi fioletowe kimono z różową lamówką i ciemnoniebieską przepaskę na trykocie, ze ściągniętą górą. Na nogach ma bandaże i sandały. Widać ją z kobaltowo-niebieskim i turkusowym ogonem (który może ukrywać). Czasami nosi ze sobą długi, brązowy trójząb.

W swojej smoczej formie Elma jest niebieskim wężem morskim z brązowym rogiem wystającym z jej czoła, a jej brązowym trójzębem jest jej ogon. Może swobodnie poruszać się w wodzie, ponieważ jest wodnym smokiem.

Advertisement