FANDOM

Kamisama Hajimemashita (神様はじめました, Kamisama Hajimemashita/Kamisama Kiss)japońska manga napisana przez Juliettę Suzuki, opowiadająca historię dziewczyny, która została bogiem. 

Fabuła Edytuj

Nanami staje się bezdomna po tym, jak jej ojciec popada w długi przez swój nałóg do hazardu i ucieka. Wieczorem tego samego dnia, w parku, spotyka dziwnego człowieka, którego ratuje przed atakiem psa. W zamian za ratunek, mężczyzna ten oferuje jej w ramach podziękowania jego własny dom, a ona, ponieważ nie ma dokąd pójść, przyjmuje jego ofertę. Gdy w końcu znajduje podany jej adres, jest zaskoczona faktem, że nie jest to dom jako taki, ale niewielka świątynia. Na miejscu witają ją Onikiri, Kotetsu i Tomoe, którzy również w świątyni mieszkają. Wkrótce zaczyna rozumieć, że mężczyzna którego spotkała był ziemskim bóstwem, a ona została przez niego wyznaczona na jego zastępstwo.

Początkowo Nanami jest niechętna co do objęcia nowej roli, lecz mieszkając z Tomoe, Onikiri i Kotetsu, powoli zaczyna rozumieć zadanie jakie jej powierzono. Ciężko pracuje, by utrzymać swój status, jako że wiele innych ziemskich bóstw nie jest zadowolonych z faktu jej istnienia, nie akceptując jej w gronie bóstw.

Bohaterowie: Edytuj

Nanami - Nastolatka, której ojciec z powodu długów hazardowych zostawił ją samą. Z powodu ubóstwa była często wyśmiewana przez kolegów z klasy. To ona staje się bogiem ziemskim po byłym bogu -Mikage. Na początku Nanami miała bardzo małą moc duchową, ale ciężko pracowała przez co moc ta stopniowo wzrastała.W obecności Tomoe'go często staje się czerwona i zarumieniona, z czasem zakochuje się nim jednak on odrzuca ją, ponieważ romans człowieka i demona jest tematem tabu.

Tomoe - Lisi Demon. Ma białe włosy oraz białe lisie uszy, fioletowe oczy z "kocimi" żrenicami i długi, puszystym ogonem. Na oko ma 25 lat, jednak później dowiadujemy się, że żył jeszcze w epoce Edo (1603-1868). Był kiedyś wolny i walczył z różnymi potworami. Nie dbał o innych co zmieniało się gdy poznał pewną ludzką dziewczynę i zakochał się w niej, jednak gdy ta zmarła Tomoe stracił sens życia. Pewien mężczyzna Mikage, który miał własną świątynię pomógł mu. Tomoe uczył się jak zostać dobrym sługą i zaprzyjaźnia się z nim. Wktrótce Mikage zostawia świątynie i oddaje swoje bóstwo Nanami. Chłopak stwierdza, że nie musi opiekować się nią i zostawia świątynię jednak po czasie staje się jej sługą. Często musi ją chrocić co go irytowało. Czasami jest o nią zazdrosny, choć odmawia jej bycia parą.

Linki zewnętrzne Edytuj

Oficjalne Edytuj

Inne źródła Edytuj

Pozostałe Wiki Edytuj

Przypisy Edytuj

Ta strona jest zaledwie zalążkiem artykułu.
Jeśli możesz, rozbuduj go.