FANDOM

Kujira no Kora wa Sajou ni Utau (クジラの子らは砂上に歌う) – 12-odcinkowe anime rozgrywające się na bezkresnym oceanie piasku. Adaptacja mangi o tej samej nazwie wykonane przez J.C. Staff, emitowane w Japonii od października do grudnia 2017, dostępne na Netflix od marca 2018.

Fabuła Edytuj

Na wyspie-statku znanej jako Błotny Wieloryb żyje chłopiec imieniem Chakuro. Wyspa ta dryfuje na oceanie piasku. Społeczeństwo podzielone jest na Naznaczonych i Nienaznaczonych. Naznaczeni posiadają moc zwaną tymią, dzięki której mogą przesuwać przedmioty mocą swojego umysłu, lecz mają krótkie życie. Nienaznaczeni nie mają tymii, ale mają długie życie.

Pewnego dnia Chakuro dostrzega inną wyspę dryfującą na morzu. Podczas wyprawy zwiadowczej na nieznaną wyspę znajduje on ledwo żywą dziewczynę, pierwszą osobę spoza Błotnego Wieloryba, jaką kiedykolwiek spotkali on i jego przyjaciele. Tak więc, w roku 93 wygnania Błotnego Wieloryba, Chakuro i reszta postaci zaczynają odkrywać nieznany, niebezpieczny świat, co zmienia życie wszystkich mieszkańców wyspy.

Linki zewnętrzne Edytuj

Oficjalne Edytuj

Inne źródła Edytuj

Pozostałe Wiki Edytuj

Przypisy Edytuj