Animanga Wiki
Advertisement

Miss Kobayashi's Dragon Maid (jap. 小林さんちのメイドラゴン, Kobayashi-san Chi no Meidoragon) japońska seria mang zilustrowana przez Coolkyousinnjya. Ukazuje się od roku 2013. Oprócz głównej serii powstały 4 serie spin-offów.

Na podstawie mangi powstał serial anime o tym samym tytule. Miał on swoją premierę w styczniu 2017. Jego reżyserem został Yasuhiro Takemoto. W 2021 powstał też drugi sezon o nazwie Miss Kobayashi's Dragon Maid S (小林さんちのメイドラゴンS, Kobayashi-san Chi no Meidoragon S). Wyreżyserował go Tatsuya Ishihara, który zastępował tragicznie zmarłego Takemoto, który również jest uznawany za reżysera serialu. Oba sezony zostały wyprodukowane przez Kyoto Animation.

Na 2022 rok została zaplanowana gra o tytule Miss Kobayashi's Dragon Maid: Sakuretsu!! Chorogon Breath.

Miss Kobayashi's Dragon Maid może odnosić się do:

  • Miss Kobayashi's Dragon Maid - mangi autorstwa Coolkyousinnjya.
  • Miss Kobayashi's Dragon Maid - serialu anime wyreżyserowanego przez Yasuhiro Takemoto.
  • Miss Kobayashi's Dragon Maid S - drugi sezon wyżej wymienionego serialu.
  • Miss Kobayashi's Dragon Maid: Kanna's Daily Life - jedna z serii spin-offów mangi.
  • Miss Kobayashi's Dragon Maid: Elma's Office Lady Diary - jedna z serii spin-offów mangi.
  • Miss Kobayashi's Dragon Maid: Lucoa is my xx - jedna z serii spin-offów mangi.
  • Miss Kobayashi's Dragon Maid: Fafnir the Recluse - jedna z serii spin-offów mangi.
  • Miss Kobayashi's Dragon Maid Official Anthology - seria antologii napisana przez różnych mangaków.
Advertisement