Animanga Wiki
Advertisement

Nanatsuiro Drops (ななついろ★ドロップス, Magia Tęczowych Gwiazd) - seria telewizyjna wyprodukowana przez Geneon Entertainment, Inc. z postaciami zaprojektowanymi przez Noizi Ito.

Nanatsuiro Drops powstało na podstawie gry visual novel i opowiadania, które ilustrowała Noizi Ito. Później nadszedł czas na dwie mangi.

Fabuła[]

Masaharu Tsuwabuki jest w miarę zwyczajnym, dość nieśmiałym uczniem. Pewnego dnia spotyka Sumomo Akihime i jej koleżankę, które są jedynymi członkiniami Klubu Ogrodników. W wyniku nieporozumienia, Masaharu zostaje uznany za winnego skrzywdzenia Sumomo i staje się trzecim członkiem owego klubu. Tego samego dnia wpada na dziwnego chłopaka z psimi uszami, z którym zamienia się puszkami. Wypiwszy zawartość "swojej" puszki, zamienia się w pluszowego baranka. Aby powrócić do swojej dawnej postaci, musi, jak twierdzi Natsume Kisaragi (nauczyciel opiekujący się Klubem Ogrodników), odnaleźć odpowiednią dziewczynę i razem z nią poszukać siedmiu Tęczowych Gwiazd. W ten sposób trafia do Sumomo, która, wzruszona smutnym losem maskotki, postanawia jej pomóc. Masaharu musi jednak uważać, by dziewczynka nie poznała jego prawdziwej tożsamości.

Linki zewnętrzne[]

Oficjalne[]

Inne źródła[]

Pozostałe Wiki[]

Przypisy[]

Advertisement