Animanga Wiki
Advertisement

Ore dake Level Up na Ken (ang. Solo Leveling) - to anime i manhwa oparte na popularnej koreańskiej powieści internetowej [1]. Anime to adaptacja manhwy i skupia się na przedstawieniu historii Sung Jin-Woo, uznawanego za najsłabszego łowce w Korei. Nasz bohater jako jedyny człowiek zyskuje zdolność podnoszenia poziomu umiejętności, dzięki czemu szybko staje się jednym z najsilniejszych łowców.

Fabuła[]

Pewnego dnia na Ziemi pojawiają się magiczne bramy prowadzące do lochów pełnych potworów. W tym samym czasie niektórzy ludzie zyskują moc, zaś ludzkość staje w obliczu zagrożenia oraz wielu nowych możliwości. Wśród ludzi obdarzonych mocami jest Sung Jin-Woo, uważany za najsłabszego łowcę w Seulu. Życie Jin-Woo ulega dramatycznej zmianie, gdy podczas jednej z misji w lochu klasy D odkrywa tajemniczą świątynię z groźnymi przeciwnikami klasy S. Przeżywszy krwawą walkę, Jin-Woo nabywa unikalną zdolność podnoszenia poziomu swoich umiejętności - jako jedyny człowiek na Ziemi. Nowa moc umożliwia mu walkę z potworami i bytami stojącymi ponad Ludzkością.

Linki zewnętrzne[]

Oficjalne[]

Inne źródła[]

Pozostałe Wiki[]

Przypisy[]

Advertisement