Animanga Wiki
Advertisement
E5yee

Samurai Champloo- serial anime w reżyserii Shinichiro Watanabe. Serial był emitowany w przez jakis czas w Polsce na antenie Canal+ pt. Tajemniczy Samuraj. W 2007 roku firma Anime Gate wykupiła licencję na wydanie anime w Polsce na DVD.

Fabuła- anime opowiada o 2 facetach i 1 dziweczyny. Obaj panowie to wojownicy. Jeden to porządny samuraj z zasadami i honorem, a drugi to włuczęga z nie wyparzoną gębą. ;) Pozatym jest kobieciarzem. Dziewczyna to miła i wesoła osóbka, która mimo tego, że nie umie walczyc, potrafi podporząkdować owych wojowników i gdy chce taniczą jak im zagra. Cała trójka spotyka sie w barze w którym kiedys pracowała dziewczyna. Jednak ten zpłonął w pożarze a naszych facetów aresztowano. Dziewczyna ich uwolniła, lecz pod warunkiem że pomogą jej znaleźć Samuraja który pachnie jak słoneczniki. Przez całe anime nasi bohaterowie szukaja owego samuraja. Spotykają ich też przygody nie związane z ogólną fabułą całegho anime, co nadaje temu anime jakiś urok i pozbawia monotoni, co w przypadku shonen jest często spotykane. ;) Serial liczy 26 odcinków, a manga autorstwa Shinichiro Watanabe i Masaru Gotsubo, 7 tomików.

Advertisement