Animanga Wiki
Advertisement

Shingeki no Kyojin (進撃の巨人) to japońska manga i anime, której autorem jest Isayama Hajime. Shingeki no Kyojin opowiada o Erenie Jeager, który wraz ze swoimi przyjaciółmi postanawia dołączyć do korpusu zwiadowczego, których zadaniem jest walka z tytanami. Manga miała swoją premierę we wrześniu 2009 roku, a anime 6 kwietnia 2013.

Fabuła[]

Eren Jaeger jest nastolatkiem, zamieszkującym dystrykt Shiganshina. Mieszka ze swoim ojcem, matką i najlepszą przyjaciółką, która straciła swoich rodziców. Świat, w którym żyją, różni się od naszego: wszyscy ludzie zostali uwięzieni w dużym obszarze, otoczonym trzema murami. Mają one ochraniać mieszkańców przed tytanami. Pewnego dnia jednak pojawia się dwóch tytanów: jeden ma sześćdziesiąt metrów wysokości, a drugi jest opancerzony. Niszczą oni zewnętrzny mur i tym samym pozwalają przedostać się tytanom na teren ludzkości. Ginie wielu mieszkańców, a na oczach Erena i Mikasy, jego przyjaciółki, matka chłopaka. Eren obiecuje sobie dołączyć do korpusu zwiadowczego i zabić wszystkich tytanów.

Linki zewnętrzne[]

Oficjalne[]

Inne źródła[]

Pozostałe Wiki[]

Przypisy[]

Advertisement