Animanga Wiki
Advertisement

Tohru (トール, Tōru) znana też jako Tohru Kobayashi (小林トール Kobayashi Tōru) jest jedną z głównych postaci występujących w mandze i anime Miss Kobayashi's Dragon Maid.

Tohru jest smokiem płci żeńskiej, posiadającym umiejętność do przemienienia się w człowieka. Zakochuje się w Kobayashi po tym jak została przez nią uratowana. Decyduje się pracować dla niej jako pokojówka.

Tohru jest córką Damoclesa smoka z Frakcji Chaosu.

Wygląd[]

W swojej ludzkiej postaci Tohru ma długie blond włosy z płomiennorudymi końcówkami. W anime włosy Tohru mają na końcach dodatkowy odcień różu i fioletu. Posiada ona czerwono pomarańczowe oczy z rozszerzonymi źrenicami. Tohru ma duże uda oraz pulchne, sprężyste piersi. Tohru magicznie przemienia swoje łuski w strój pokojówki kopiując strój z kawiarni Maid Cafe Cozy po tym gdy po raz pierwszy przyleciała do mieszkania Kobayashi.

Będąc w prywatnym zaciszu mieszkania Kobayashi, Tohru nosi swój ogon wyciągnięty, a czasami nawet ma wyciągnięte skrzydła. Na zewnątrz jednak ukrywa zarówno swój ogon, jak i skrzydła, ale zachowuje rogi. Każdy, kto to zauważa, zwykle myśli, że jest to forma cosplayu.

W swojej prawdziwej, smoczej postaci Tohru występuje jako duży smok europejski o zielonych łuskach, czarnych skrzydłach oraz jasnozielonym podbrzuszem. Na głowie posiada parę żółtych rogów. Jej wysokość góruje nad starym mieszkaniem Kobayashi, które ma cztery piętra.

Advertisement