Animanga Wikia
Advertisement
Pagina prezintă conținut CC-BY-SA de pe un site extern. (vezi autorii)
NANAVolumul1
Fără Wiki
Data crearii
Numarul de pagini
Ultima verificare
Fanon
Alte Informații
Genul Dramă, romantic
Media Manga, anime, live-action
Demografía Josei

Nana (ナナ) este o serie manga japoneză, ilustrată și creată de Ai Yazawa, cunoscută și pentru alte serii populare precum Last Quarter și ParadiseKiss.

Seria manga conține 21 de volume publicate de Shueisha și comercializată de revista Cookie din iulie 2000 până în iunie 2009. Ediția în limba engleză este publicată de Shojo Beat.

Seria manga a fost adaptată într-o serie live action în 2005 cu o secvență în 2006.

Seria Nana a fost transformată și într-o serie anime creată de Madhouse și transmisă la TV pe canalul Nippon TV din 5 aprilie 2006 pănă pe 27 martie 2007.

Acțiune[]

Cele două Nana se întâlnesc într-un tren din întâmplare, amândouă în drum spre Tokyo. După o serie de coincidențe, ele vin să împartă un apartament. În ciuda personalităților și idealurilor contrastante dintre cele două protagoniste, ele se respectă reciproc și devin prietene apropiate.

În timp ce BLAST începe să câștige popularitate la concertele live, cele două Nana se confruntă cu multe alte probleme împreună, în special în domeniile prieteniei și romantismului. Povestea Nana se învârte intens în jurul romantismului și relațiilor dintre celor două personaje feminine, întrucât una caută faimă și recunoaștere, în timp ce celălalt caută dragoste și fericire.

Personaje[]

Nana OsakiNana sau "Nana O."

Unul dintre personajele titulare ale seriei, Nana Osaki este vocalistul trupei punk Black Stones, de asemenea cunoscută sub numele de Blast. Ea îi consideră pe cei din trupa Trapnest ca rivali, cel mai probabil dim cauza faptului pentru care Ren a decis să plece din Blast pentru Trapnest și colega ei de cameră care s-a căsătorit cu liderul din Trapnest. Deși Nana poate arăta ca o cântăreață punk dură, ea are un fel de inimă și este o prietenă devotată. Cu toate acestea ea poate fi posesivă și întunecată, devenind ușor emoținală, în timp ce are probleme de respirație. Ea este deosebit de nesigură cu privire la pierderea persoanelor ei apropiate și admite ușor prin mijloace cum ar fi aducerea lui Nobu și a lui Nana Komatsu împreună astfel încât ea să poată țină la Hachi. Abandonată de mama ei și crescută de bunica sa, Nana nu l-a cunoscut pe tatăl ei niciodată. Ea a fost exmatriculată de la liceu după ce a fost acuzată pe nedrept pentru prostituție. În ciuda acestor greutăți, Nana "lustruiește cioburile din visele ei" și este determinată să aibe succes ca solist principal al trupei Blast. Ea devine logodită cu prima ei dragoste, Ren Honjo. În scenele viitoare (din capitolul 58) poate fi interpretat faptul că Nana a fugit din Japonia și a tăiat toate legăturile cu prietenii ei. Acest lucru poate fi declanșat din cauza morții logodnicului ei Ren, precum și a evenimentelor care au urmat. Designerul ei preferat este Vivienne Westwood iar trupa ei preferată Sex Pistols.

Nana KomatsuHachi sau "Nana K."

Cealaltă "Nana" din serie, alături de Nana Osaki. Nana Komatsu vine la Tokyo pentru aș urma visul, deși inițial ea vine în scopul de a avea o relație cu iubitul ei, Shoji Endo. Cu toate acestea spre deosebire de Nana Osaki, ea provine dintr-o familie mare și fericită, chiar dacă perspectivele lor copilăroase o împiedică să trăiască pe cont propriu, ea este predispusă să se încadreze în dragoste la prima vedere. Datorită faptului că este bună și credincioasă, Nana Osaki i-a dat porecla "Hachi", după câinele Hachiko. În plus "Hachi" înseamnă "opt" în japoneză, în timp ce "Nana" se referă la numărul șapte. Nana Komatsu, treptat devine mai matură când seria progresează, și devine extrem de protectoare pentru Nana Osaki, care devine tot mai dependentă de Hachi pentru stabilitate. În timpul seriei, Nana formează relații atât cu Takumi și Nobu până când devine însărcinată cu unul dintre ei, deși nu este singură de ce. Deși ea este în dragoste cu Nobu, ea a ales să se căsătorească cu Takumi, deoarece el ar putea fi mai bun pentru creșterea copilului. În timpul scenelor din evenimentele viitoare, este cunoscut faptul că Hachi are o fiică pe nume Satsuki. Nana este probabil încă măritată cu Takumi, deși căsătoria dintre ei nu pare să fie fericită sau nefericită. Deși Junko sugerează că Hachi ar trebui să divorțeze de Takumi, dar ei nu o fac, deoarece Hachi consideră că ar fi plictisitor.

Advertisement