Animanga Wikia
Advertisement
Neighborhood Story Vol01
Fără Wiki
Data crearii
Numarul de pagini
Ultima verificare
Fanon
Alte Informații
Genul Romance
Media Manga, Seria Anime,Film
Demografía Shōjo

Neighborhood Story (ご 近 所 物語 Gokinjo Monogatari) este o manga de către Ai Yazawa. A fost publicată de Shueisha în perioada 1995-1998 în revista Ribon. A fost adaptată de Toei Animation ca o serie anime de 50 de episoade care a fost difuzată la televiziunea Asahi în perioada 10 septembrie 1995 - 1 septembrie 1996, cu produse create de Bandai. A fost un film realizat în 1996 și au fost produse și un CD de dramă și o coloană sonoră. Începând cu 19 septembrie 2005, Gokinjo Monogatari a început să fie republicată într-o ediție de lux. Paradise Kiss are loc după aceea și are unele din personajele lui Gokinjo care se întorc în el.

Povestea[]

Mikako Kōda și Tsutomu Yamaguchi sunt studenți la Yazawa Geijyutsu Gakuen, o liceu special pentru arte din Tokyo (numit după autor, care face un aspect cameo ca principal al școlii). Aceștia locuiesc în aceeași clădire de apartamente, unde au construit o prietenie de lungă durată din copilarie. Cu toate acestea, după cum a fost subliniat cu umor de managerul apartamentului, sentimentele lui Mikako și Tsutomu au suferit o metamorfoză inconfundabilă.

Prietenii lui Mikako și Tsutomu, din interiorul și în exteriorul clubului Akindo detectează, de asemenea, această schimbare și se întreabă un lucru: Vor Mikako și Tsutomu să îmbrățișeze ceea ce este deja discurs comunitar sau se va deteriora într-o viață de vârstă foarte amară a adulților, care nu are o scurtă durată și disforie?

Personaje[]

Personaje principale

  • Mikako Kouda (幸田実果子 Kōda Mikako)- dublata Rumi Shishido
  • Tsutomu Yamaguchi (山口ツトム Yamaguchi Tsutomu) - dublat de Kappei Yamaguchi

Personaje secondare

  • Membrii Akindo
    • Risa Kanzaki - dublată de Shiho Niiyama
    • Mai Oota - dublată Wakana Yamazaki
    • Jiro Nishino - dublat de Kyosei Tsukui
    • Yuusuke Tashiro - dublat de Toshiyuki Morikawa
  • Personaje episodice
    • Ayumi Oikawa - dublată de Yuko Minaguchi
    • Hiroaki Tokumori - dublat de Hideyuki Tanaka
    • Kisaragi Seiji
    • Shuuichi Shintani
  • Personaje auxiliare
    • Hamada-sensei
    • Noriji Sunami
  • Familia Koda
    • Miwako Sakurada
    • Ruriko Kouda

Seria Anime[]

Anime-ul Gokinjo Monogatari, produs de Toei Animation, a rulat pentru 50 de episoade de la 10 septembrie 1995 până la 1 septembrie 1996. Recent, a fost lansat un boxset care conține toate cele 50 de episoade care se vinde pentru aproximativ 500 USD.

Coloana sonoră[]

Tema de deschidere:

Tema de închidere:

Advertisement