FANDOM

Neighborhood Story Vol01
Fără Wiki
Data crearii
Numarul de pagini
Ultima verificare
Fanon
Alte Informații
Genul Romance
Media Manga, Seria Anime,Film
Demografía Shōjo

Neighborhood Story (ご 近 所 物語 Gokinjo Monogatari) este o manga de către Ai Yazawa. A fost publicată de Shueisha în perioada 1995-1998 în revista Ribon. A fost adaptată de Toei Animation ca o serie anime de 50 de episoade care a fost difuzată la televiziunea Asahi în perioada 10 septembrie 1995 - 1 septembrie 1996, cu produse create de Bandai. A fost un film realizat în 1996 și au fost produse și un CD de dramă și o coloană sonoră. Începând cu 19 septembrie 2005, Gokinjo Monogatari a început să fie republicată într-o ediție de lux. Paradise Kiss are loc după aceea și are unele din personajele lui Gokinjo care se întorc în el.

PovesteaEdit

Mikako Kōda și Tsutomu Yamaguchi sunt studenți la Yazawa Geijyutsu Gakuen, o liceu special pentru arte din Tokyo (numit după autor, care face un aspect cameo ca principal al școlii). Aceștia locuiesc în aceeași clădire de apartamente, unde au construit o prietenie de lungă durată din copilarie. Cu toate acestea, după cum a fost subliniat cu umor de managerul apartamentului, sentimentele lui Mikako și Tsutomu au suferit o metamorfoză inconfundabilă.

Prietenii lui Mikako și Tsutomu, din interiorul și în exteriorul clubului Akindo detectează, de asemenea, această schimbare și se întreabă un lucru: Vor Mikako și Tsutomu să îmbrățișeze ceea ce este deja discurs comunitar sau se va deteriora într-o viață de vârstă foarte amară a adulților, care nu are o scurtă durată și disforie?

PersonajeEdit

Personaje principale

  • Mikako Kouda (幸田実果子 Kōda Mikako)- dublata Rumi Shishido
  • Tsutomu Yamaguchi (山口ツトム Yamaguchi Tsutomu) - dublat de Kappei Yamaguchi

Personaje secondare

  • Membrii Akindo
    • Risa Kanzaki - dublată de Shiho Niiyama
    • Mai Oota - dublată Wakana Yamazaki
    • Jiro Nishino - dublat de Kyosei Tsukui
    • Yuusuke Tashiro - dublat de Toshiyuki Morikawa
  • Personaje episodice
    • Ayumi Oikawa - dublată de Yuko Minaguchi
    • Hiroaki Tokumori - dublat de Hideyuki Tanaka
    • Kisaragi Seiji
    • Shuuichi Shintani
  • Personaje auxiliare
    • Hamada-sensei
    • Noriji Sunami
  • Familia Koda
    • Miwako Sakurada
    • Ruriko Kouda

Seria AnimeEdit

Anime-ul Gokinjo Monogatari, produs de Toei Animation, a rulat pentru 50 de episoade de la 10 septembrie 1995 până la 1 septembrie 1996. Recent, a fost lansat un boxset care conține toate cele 50 de episoade care se vinde pentru aproximativ 500 USD.

Coloana sonorăEdit

Tema de deschidere:

Tema de închidere: