FANDOM

Pagina prezintă conținut CC-BY-SA de pe un site extern. (vezi autorii)
Tenshi Nanka Ja Nai vol 1
Fără Wiki
Data crearii
Numarul de pagini
Ultima verificare
Fanon
Alte Informații
Genul Slice of life, Romance
Media Manga, Episod OVA
Demografía Shōjo

Tenshi Nanka Ja Nai (Nu sunt niciun Înger) este o manga shōjo și de dragoste creată de Ai Yazawa. A fost serializat în Ribon și mai târziu în opt volume de romane grafice. O variantă OVA a fost ecraniată în 1994.

PovesteaEdit

Midori Saejima este student la primul an la Hijiri Gakuen. Midori este convinsă de colegii ei de a conduce un consiliu de studenți. Midori este reticentă, dar își dă seama că Akira Sudō rulează de asemenea pentru consiliul elevilor, ea devine dornică să câștige alegerile. De când Midori îl văzuse pe Akira la începutul anului școlar, simțea o atracție intensă pentru el. Akira și Midori sunt aleși președinte și vicepreședinte, respectiv pentru consiliul studențesc. Astfel începe povestea lor care se axează pe relația lor și despre multe aventuri ale liceului cu prietenii lor.

Midori și Akira devin repede, iar Midori își caută ocazia să devină prietena lui Akira. Deși Akira pare să aibă sentimente similare pentru Midori, Midori descoperă în cele din urmă sentimentele lui Akira față de Hiroko, care este profesorul de artă preferat al lui Midori la școala lor. Akira își explică trecutul cu Hiroko și cum îl consideră o persoană importantă în viața sa. Midori este oarecum mângâiat de sinceritatea lui Akira și de explicația lui că relația sa cu Hiroko este strict platonică. Akira ajunge în cele din urmă să replice sentimentele lui Midori.

Cu toate acestea, relația lor este tulburat de gelozia crescândă a lui Midori față de legătura puternică dintre Hiroko și Akira. Ei se destramă după luni de stânjenire. Midori găsește confort în prietenul său de lungă durată Ken Nakagawa, care a iubit în mod secret Midori de ani de zile. Odată ce Akira părăsește brusc țara pentru a-l găsi pe Masashi Sakamoto, iubitul lui Hiroko și fratele lui Akira, Midori își dă seama că nu poate fi cu nimeni, cu excepția lui Akira.

Midori și Akira își reaprinde relația după ce Akira se întoarce. Povestea se termină odată cu absolvirea liceului.

PersonajeEdit

  1. Midori Saejima (冴島翠 Saejima Midori)
  2. Akira Sudō (須藤晃 Sudō Akira)
  3. Ken Nakagawa (中川ケン Nakagawa Ken)
  4. Hiroko Maki (牧博子 Maki Hiroko)
  5. Yuko Mamiya (麻宮裕子 Mamiya Yuko)
  6. Shūichi Takigawa (瀧川秀一 Takigawa Shūichi)
  7. Shino Harada