FANDOM

True tears animanga
Fără Wiki
Data crearii
Numarul de pagini
Ultima verificare
Fanon
Alte Informații
Genul Romance, Slice of life
Media Serie anime, visual novel
Demografía

True Tears (Lacrimi adevărate) este o serie anime japoneză bazată pe o novelă vizuală cu același nume. Acesta a fost creată în studiorile de animație P.A.Works,  Lantis, și Bandai Visual . Seria este regizată de Junji Nishimura și conține 13 episoade. Episoadele au fost difuzate pe perioada 6 iunaurie - 30 martie 2008.

AcțiuneEdit

Anime nu împărtășește aproape nimic în comun cu romanul vizual pe care l-a precedat, folosind o poveste complet diferită, cu personaje diferite și un stil de artă diferit.

True Tears se învârte în jurul unui elev de liceu numit Shinichirō Nakagami cu o abilitate artistică înnăscută. Locuiește cu mama, tatăl și colega ta de liceu Hiromi Yuasa, care s-au mutat în casa sa după moartea tatălui ei. Tatăl ei fusese un prieten apropiat al familiei, așa că era firesc ca Hiromi să vină să stea cu familia Nakagami; a trecut un an de când a venit să locuiască în casa lor.

Shinichirō îl cunoaște pe Hiromi de ani buni, dar înainte îl încântat mereu zâmbetul ei, deși acum se comportă cu răceală când este acasă și nu vrea să discute cu ea. Când este la școală, Hiromi este popular, mereu zâmbește și este talentată la sport, dar Shinichirō știe că trebuie să ascundă lucruri din interiorul ei. La școală, el întâlnește o fată ciudată pe nume Noe Isurugi care-i dorește ghinionul după ce Shinichirō o tachinează.

După un pic de ghinion, el se împacă cu Noe, iar el află de la ea că „i-a dat lacrimile mai departe”. De asemenea, lui Shinichirō îi place să petreacă timp cu prietenii săi din copilărie Miyokichi Nobuse și Aiko Endō, la magazinul Imagawayaki, al familia lui Aiko, și ea ajută și la magazin. Shinichirō jonglează toate aceste probleme în fiecare zi, în timp ce învață despre iubire și tristețea celor din jurul său.

DublajEdit

Personaje                                                    Actorii
Shinichirō Nakagami                                      Makoto Ishii   
Noe Isurugi                                                   Ayahi Takagi
Hiromi Yuasa                                                  Kaori Nazoka
Aiko Andō                                                       Yuka Iguchi
Miyokichi Nobuse                                            Hiroyouki Yoshino
Tomoyo Kurobe                                                Tomomi Watanabe
Munehiro Nakagami                                         Keiji fujiwara
Shiori Nakagami                                            RiekoTakahashi
Jun Isurugi                                                  Yuki Masuda