FANDOM

Pagina prezintă conținut CC-BY-SA de pe un site extern. (vezi autorii)
WallflowerV1
Fără Wiki
Data crearii
Numarul de pagini
Ultima verificare
Fanon
Alte Informații
Genul Comedie
Media Manga, Anime
Demografía Shōjo

Yamato Nadeshiko Shichi Henge este o serie de manga scrisă de Tomoko Hayakawa. Această serie este mai cunoscută sub denumirea din limba engleză The Wallflower.

Nippon Animation a adaptat o parte din seria manga într-o serie de anime cu douăzeci și cinci de episoade care a fost difuzată la TV Tokyo și TV Aichi, în perioada 3 octombrie 2006 - 27 martie 2007.

PovesteaEdit

Acțiunea este despre o fată numită Sunako, care a fost numită urâtă de prima și singura persoană căreia i-a mărturisit dragostea. Acest incident declanșează o schimbare în viață ei. Caa urmare, Sunako evită toate formele de frumusețe, atât în ​​sine, cât și în viață. Preocupată de schimbarea ei, mătușa lui Sunako, proprietara unui conac uriaș în care trăiesc (în mod gratuit) patru alți elevi de liceu foarte frumoși, cere băieților să-și transforme nepoata în "doamna perfectă". În schimb, ei vor putea să continue să locuiască acolo gratuit. Ei primesc un termen limită și, dacă nu sunt în măsură să-și mențină afacerea, atunci vor trebui fie să plătească o sumă forfetară de bani, fie să elibereze căminul lor.

Așa începe o confruntare între Sunako, care nu își dorește să se schimbe inițial și cei patru liceeni. Sunako este provocată la fiecare pas și pusă în situații incomfortabile alături de cei patru băieții, care încep să se aprorprie de fată și să devină prietenii și suporterii ei.

Versiunea animeEdit

Versiunea anime a seriei manga poartă numele de Wallfower și conține 25 de episoade.

Deoarece creatoarea manga, Tomoko Hayakawa, este o admiratoare pasionat a cântăreațului rock, Kiyoharu, s-a decis că Kiyoharu va interpreta muzica tematică pentru anime. Cântecele sale, "Slow" și "Carnation", sunttemelor de deschidere, respecriv de încheiere. Cântecele au fost o colaborare între Kiyoharu și Takeshi Miyo. Muzica orchestrală de fond a fost scrisă de doi compozitori japonezi respectabili, Hiromi Mizutani și Yasuharu Takanashi.

Versiunea Live actionEdit

În cea de-a 18-a ediție a lui Bessatsu Friend, a fost anunțat că o adaptare a seriei manga de acțiune,care a fost anunțatăpentru difuzare în ianuarie 2009.La 30 noiembrie, distribuția a fost anunțată pentru dramă. Actor și membru al grupului J-pop KAT-TUN, Kazuya Kamenashi joacă rolul lui Kyohei, în timp ce actrița Aya Ōmasa joacă rolul principal ca Sunako. Acesta este difuzat pe TBS cu tema de deschidere, KAT-TUN "Love Yourself (Kimi ga Kirai na Kimi ga Suki)." Ei au adăugat un alt personaj principal, Nakahara Takeru, fiul proprietarei, mătușa lui Sunako.