FANDOM

Pagina prezintă conținut CC-BY-SA de pe un site extern. (vezi autorii)
Your Lie in April Manga
Fără Wiki
Data crearii
Numarul de pagini
Ultima verificare
Fanon
Alte Informații
Genul Dramă, Romance,
Media Manga, Anime
Demografía Shōjo

Shigatsu wa Kimi no Uso (四月は君の嘘, lit. Minciuna ta în Luna Aprilie) — cu subtitlul "I met the girl under full-bloomed cherry blossoms and my fate has begun to change" — este un manga scris și desenat de Naoshi Arakawa, publicat de Monthly Shōnen Magazine lui Kōdansha din 6 aprilie 2011 până în 6 februarie 2015. A fost transmisă o adaptare anime pe Fuji TV, produsă de A-1 Pictures între 9 octombrie 2014 și 19 martie 2015 și a apărut în septembrie 2016 un film live action bazat pe serial, produs de Toho.

AcțiuneaEdit

Kōsei Arima, un geniu al pianului, domină diverse concursuri de muzică și devine faimos în rândul muzicienilor pentru copii, dar și controversat. Când mama sa Saki moare brusc, are o cădere mentală în timp ce susține la un recital de pian, ceea ce l-a determinat pe el să nu mai poată auzi sunetul pianului său, chiar dacă auzul lui era perfect. Doi ani mai târziu, Kōsei nu a atins pianul și privește lumea în culori monocrome, , și care își trăiască viața alături de bunii săi prieteni, Tsubaki Sawabe și Ryōta Watari, până când, într-o zi, o fată schimbă totul . Kaori Miyazono, un violonistă îndrăzneță, cu spirit liber, în vârstă de paisprezece ani, al cărui stil de joc reflectă personalitatea ei maniacală, îl ajută pe Kōsei să se întoarcă în lumea muzicii și arată că ar trebui să fie liber și rupt de forme, spre deosebire de stilul structurat și rigid Kōsei era obișnuia. În timp ce ea continuă să-l ridice, el își dă seama repede că el o iubește.

Seria animeEdit

Regizor:Kyōhei Ishiguro

Scennaist:Takao Yoshioka

Studio: A-1 Pictures

Muzica: Masaru Yokoyama

Episoade: 22